Jim Henson: Az ideák embere
A „Jim Henson: Az ideák embere” bepillantást enged a páratlan képzelőerővel megáldott Jim Henson világába és karrierjébe. Henson a pályáját egy helyi tévécsatorna bábművészeként kezdte, később a világsikert a „Szezám utca” és a „Muppet Show” hozta meg számára. A filmrendező Ron Howard exkluzív hozzáférést kapott Henson személyes archívumához, így lehetősége nyílt, hogy lenyűgöző módon és részletesen mutassa be azt a férfit, akinek határtalan képzelőereje nagy hatással volt az egész világra.