A szökés
Az akciódús sorozat Michael Scofieldet követi, aki börtönbe megy, hogy megpróbálja megmenteni egyetlen testvére, Lincoln életét, aki egy olyan bűncselekményért ül a halálsoron, amit el sem követett.