A nagy svindli
A sármos szélhámos, Neal Caffrey megszökik a börtönből, de csak azért, hogy nemezise, Peter Burke FBI-ügynök újra elfogja. Caffrey. Mivel nincs sok választása, segít az FBI-nak elkapni más, elfoghatatlan bűnözőket, cserébe a végső szabadságáért. De nemsokára Caffrey macska-egér játékot játszik azokkal, akik vissza akarják őt juttatni a börtönbe - vagy holtan akarják látni.
Peter behívja Rebeccát, hogy segítsen Nealnek, akit elrabol egykori társa, Jim Boothe.
A Rózsaszín Párducok bizalmának megnyeréséért, Neal egy múltbeli veszélyes ellenséggel fog össze.
Neal a Rózsaszín Párducoknak dolgozik, és konfliktust okoz neki, amikor egy ártatlant kell átvernie.
A Párducok meghúzzák magukat, közben Peter és Neal ügye Mozzie múltjából való személyt érint.
Neal vakondvadászaton vesz részt, feladata, hogy belül megtervezzen egy rablást a Párducok számára.
Peter részt vesz a Párducok elleni átverésben, segítve Nealnek végrehajtani egy kockázatos rablást.