Egy fiatalember utazásra indul három fantasztikus világon át ebben az elképesztő animált kalandban, melynek Guillermo del Toro a producere, és Jorge Gutierrez a rendezője.
Guillermo del Toro producer és Jorge Gutierrez rendező animált vígjátéka Manolo, egy fiatalember kalandját követi végig három fantasztikus világon át, amikben legnagyobb félelmeivel kell szembesülnie. A popkedvencek friss változataival teletűzdelt, egyedi vizuális stílusú sztori arra ösztökél minket, hogy értékeljük a múltunkat és várjuk a jövőt. Egyes villódzó fényes jelenetek vagy minták károsak lehetnek a fényérzékeny nézőkre.