Micsoda nő!
Klasszikus Hamupipőke történet az egyszerű lány és a gazdag üzletember szerelméről. A film tökéletesen vegyíti a romantika, a humor és a szenvedély elemeit, kihagyhatatlan alkotás, felejthetetlen élmény!