Homeland: A belső ellenség
Egy Irakban elesettnek hitt amerikai katona 8 évvel eltűnése után visszatér. Miután a hazatérése feletti öröm elül, felmerül a kérdés, hogy valóban egy amerikai hős-e, vagy egy terroristatámadást tervező alvó sejt tagja.