Az óra újra ketyeg a 24: Legacyben, amiben központi szerepet kap az adrenalintól fűtött versenyfutás az idővel, hogy megállítsanak egy pusztító terrortámadást az Egyesült Államok területén – ugyanabban a valós idejű formátumban, amire a 24, a műfaj meghatározó sorozata is épült.
Az óra újra ketyeg a 24: Legacyben, az Emmy-díjas „24” új folytatásában. A 24: Legacy egy adrenalintól fűtött versenyfutás az idővel, hogy megállítsanak egy pusztító terrortámadást az Egyesült Államok területén – ugyanabban a valós idejű formátumban, amire a 24, a műfaj meghatározó sorozata is épült. Hat hónappal ezelőtt Jemenben az amerikai hadsereg elit osztaga Eric Carter őrmester vezetésével megölte Ibrahim Bin-Khalid terroristavezért. Az esetet követően Bin-Khalid követői fatvát hirdettek Carter, az osztag és családjuk ellen, és szövetségi tanúvédelmi programba kényszerítették őket. Egy Carter ellen frissen elkövetett merénylet viszont világossá teszi számára, hogy csapata lelepleződött. A további támadások meghiúsítása érdekében Carter Rebecca Ingramet hívja segítségül, aki a Bin-Khalid elleni sikeres rajtaütés irányítója volt. Ingram zseniális és ambiciózus hírszerző tiszt, aki lemondott a CTU igazgatói posztjáról, hogy támogassa férjét, John Donovan szenátort az Egyesült Államok elnöki kampányában. Ingram több évtizeden át dolgozott azon, hogy a csúcsra jusson, vajon képes lesz annyi álmatlan éjszaka és kihagyott évforduló után, úgy, hogy a Fehér Ház karnyújtásnyira van tőlük, valóban elfogadni új szerepét First Ladyként? Vagy az akciók és terepmunka iránti szeretete visszahúzza majd? Carter és Ingram együtt keveredik szélsebesen pörgő kalandokba, és amikor felfedeznek egy kifinomult terrorista hálózatot, kénytelenek lesznek feltenni a kérdést: „Kiben bízhatnak?” Miközben Bin-Khalid hívei ellen harcolnak, kénytelenek szembesülni saját identitásukkal, családjukkal és múltjukkal.