Kincses sziget
Üdvözlet matrózok a jó Hispaniola hajó fedélzetén! Disney egyik legkiválóbb kalandfilm klasszikusa azonnal vitorlát bont, hogy mielőbb megtalálja az elásott kincset.
Üdvözlet matrózok a jó Hispaniola hajó fedélzetén! Disney egyik legkiválóbb kalandfilm klasszikusa azonnal vitorlát bont, hogy mielőbb megtalálja az elásott kincset. Az első teljesen élőszereplős filmjében Walt Disney életre keltette Robert Louis Stevenson kalózokról és elásott aranyról szóló időtlen meséjét. Hiteles helyszínek, színpompás képi világ, és puskaropogással teli akció adja a hátteret az elszánt fiatal Jim Hawkinsnak (Bobby Driscoll) és a kalózok kalózának, a mindenre elszánt, ravasz, féllábú Long John Silvernek. Ehhez az izgalomhoz, amit csak a kincskeresés és az árulás adhat, nincs is jobb úticél, mint a KINCSES SZIGET!