Feketeszakáll szelleme
A számos díjat elnyert színész, Peter Ustinov a főszereplője a mókás mesefilmnek, amelyben a legendás kalóz, Feketeszakáll szellemét alakítja. Az egykori marcona csirkefogó egy New England-i kisvárosban bukkan fel, mivel addig kénytelen a világunkban maradva vezekelni, míg véghez nem visz egy jócselekedetet. A lehetőséget meg is kapja, amikor úgy dönt, segít a helyi főiskola atlétáinak, akiknek csipetnyi esélyük nincs megnyerni a versenyeket. Feketeszakállt megszállja a csapatszellem és kiötli saját, láthatatlan edzésmódszerét. A szívmelengető vígjáték az első képkockától az utolsóig rengeteg nevetést tartogat mindenki számára.