Ráfaragva: Egy halloween-tök bosszúja
1993 halloween estéjén egy ma látványosságként működő történelmi pionírtelepülés személyzetének össze kell fognia, hogy túléljék egy bosszúszomjas, szörnyűséges, gyilkos tök támadását.