Widdershins
Mr. Widdershins (angol hangja Brian Cox) egy elkényeztetett úriember, akinek zökkenőmentesre automatizált élete káosszá változik, amikor robotkomornyikjának tanácsa ellenére egy szabad szellemű nőt kezd üldözni.