Riley első randija?
A 12 éves Riley otthon van a szüleivel azok San Franciscó-i házában, amikor kopogtat a végzet: egy fiú jelenik meg az ajtóban.
A 12 éves Riley otthon van a szüleivel azok San Franciscó-i házában, amikor kopogtat a végzet: egy fiú jelenik meg az ajtóban. Vajon a szülei hogy birkóznak meg az első randijával?