MPower
A Marvel Szuperhősnők sorozat részeiben fény derül a Marvel univerzum leghíresebb nőalakjainak eddig ismeretlen történetére. A Galaxis őrzőinek nőalakjai, Wakanda, Marvel Kapitány és a Skarlát Boszorkány megosztják diadaútjukat, és találkoznak a rajongóikkal, akiket meghatott hőseik története.
Carol Danverstől Wanda Maximoffig, Vakanda harcos amazonjaitól a Galaxis őrzőinek nőalakjaiig megismerhetjük a Marvel Szuperhősnők sorozatból a Marvel univerzum hős női karaktereinek útját a képregények lapjaitól a filmvásznakig. Archív felvételek, korábban nem látott jelenetek és őszinte interjúk fedik fel, hogyan lettek ezek a női karakterek ilyen sikeresek és nagy hatásúak a szerte a világon.