WandaVízió
A Marvel Studios bemutatja a „WandaVíziót”, a hagyományos televíziózás és a Marvel-moziverzum elegyét, amelyben Wanda Maximov (Elizabeth Olsen) és Vízió (Paul Bettany) – két idilli kertvárosi életet élő, szuperképességű egyén – gyanítani kezdik, hogy nem minden az, aminek látszik. Az új sorozatot Matt Shakman rendezi, a vezető forgatókönyvíró pedig Jac Schaeffer.