Oroszlán: Egy kölyök útja a királyságig
A négy éven át forgatott, nagyszabású sorozat Kio, az oroszlánkölyök igaz történetét mutatja be, aki epikus útra kel, hogy király legyen. Veszteségek, száműzetés és ádáz riválisok várnak rá, miközben a túlélésért vívott harcban rendkívüli kihívásokat kell leküzdenie, hogy megtalálja a helyét a vadonban.
Az Oroszlánkirály rendezője, Jon Favreau és a BBC Studios producere, Mike Gunton bemutatja Kio, az oroszlánkölyök rendkívüli igaz történetét, aki epikus útra kel, hogy király váljon belőle. A négy éven át forgatott, elsöprő erejű saga a családról, reményről és bátorságról végigköveti, ahogy a sebezhető kölyökből hatalmas vezér lesz. Útja során veszteség, száműzetés és ádáz riválisok várnak rá a túlélésért vívott harcban. A filmszerű történetmesélést és az úttörő természetfilmes technikákat ötvöző sorozat egy oroszlán felnőtté válásának teljes történetét tárja elénk – és egy király születésének csodáját.