Chicken Out
Egy pénzszűkében lévő apa, hogy a kisgyermekes családja anyagi helyzetén segítsen, kénytelen egy csirkebüfé kabalafigurájaként dolgozni. A mindent uralni akaró anyja otthonából kell elmenekülniük, de a bátor apának a hatalmas csirkejelmezben ki kell bírnia az első fizetéséig.