A tízéves Rupert először esik reménytelenül szerelembe. Miután szörnyen csalódik, azt kívánja, bárcsak soha többé ne kellene átélnie a szívfájdalmat. Egy varázskönyvhöz fordul, és egy bűbájjal örökre megfosztja magát az érzelmektől.