Vad Buck jégkorszaki kalandjai
Vad Buck jégkorszaki kalandjaival folytatódnak kedvenc őskori emlőseink mókás megpróbáltatásai. A fogadott nővérük, Ellie túlzott gondoskodása elől menekülő, izgalmakra vágyó oposszumtesók, Ropsz és Eddie önállósodási törekvéseik közepette csapdába esnek egy elképesztő föld alatti barlangban. Vad Buck, a félszemű, vakmerő dinóvadász menyét siet a megmentésükre, hogy aztán összefogva, csapatként nézzenek szembe az elveszett világ lázongó dinoszauruszaival.