A gyermekét mindentől óvó apa (Bryan Cranston) meglátogatja a lányát a Stanfordon, ahol a legnagyobb rémálmával kell szembenéznie: a lánya excentrikus, szilícium-völgyi techmilliárdos fiújával (James Franco).
Ned, a gyermekét mindentől óvó apa (Bryan Cranston), meglátogatja a lányát a Stanfordon, ahol a legnagyobb rémálmával kell szembenéznie: a lánya jó szándékú, de csodabogár, szilícium-völgyi techmilliárdos fiújával, Lairddel (James Franco). A kialakuló rivalizálásban Ned pánikmutatója is az egekbe szökik: nem elég, hogy teljesen elveszettnek érzi magát a csillogó high-tech világban, rájön, hogy Laird meg akarja kérni a lánya kezét.