Terror at the Mall
2013 szeptemberében az al-Shabaab, egy al-Kaidához köthető szomáliai terroristacsoport megtámadott egy előkelő bevásárlóközpontot a szomszédos Kenyában. Több mint 100 biztonsági kamera rögzítette a támadás minden lépését, ami a maga nemében páratlan rekordnak számít.