Az amatőr
Ebben a kémkrimiben Charlie Heller (Rami Malek) egy zseniális, de igen introvertált CIA-kódfejtő, aki Langley-ben dolgozik. Amikor felesége életét veszti egy londoni terrortámadásban, és felettesei nem hajlandóak intézkedni, Heller egy veszélyes világ körüli útra indul, hogy leszámoljon a gyilkosokkal, fegyvereként az intelligenciáját használva.
Charlie Heller (Rami Malek) egy zseniális, de igen introvertált CIA-kódfejtő, aki a Langley-ben lévő CIA-központ egy alagsori irodájában dolgozik. Heller élete felborul, amikor felesége életét veszti egy londoni terrortámadásban. Mivel felettesei nem hajlandóak intézkedni, Heller veszi kezébe az ügyet, és egy veszélyes világ körüli útra indul, hogy leszámoljon a gyilkosokkal. Fegyvereként az intelligenciáját használja, hogy kijátssza az üldözőit és végrehajtsa bosszúját. A filmben olyan sztárokat is láthatunk, mint Rachel Brosnahan, Caitríona Balfe, Michael Stuhlbarg és Laurence Fishburne. “Az amatőr” című filmet James Hawes rendezte. A forgatókönyvet Ken Nolan és Gary Spinelli írták Robert Littell regénye alapján.