Láncreakció
Ebben a thrillerben egy hallgató esik a gyilkosság és kémkedés csapdájába, miután mentora forradalmian új energiaforrást fejlesztett ki.
Egy bonyolult energiakísérlet két tagja - egy okos gépészmérnök, és egy ambiciózus fizikusnő – kormányügynökök elől kénytelenek menekülni, mert azok gyilkossággal és a saját laboruk felrobbantásával vádolják őket, hamisan, mivel összehangolt erőfeszítéssel szeretnék eltüntetni az ígéretes kutatási eredményeket.