Mango
Zadie független virágárus, aki titokban miómáktól szenved, mégis elszánt, hogy karrierjét a következő szintre emelje. Amikor felbukkan egy álommunka, Zadie segítséget keres, hogy kordában tartsa átalakuló testét, ám félő, hogy a daganatok átveszik az irányítást.