One Minute
A huszonéves Lizzy és Nike barátnők. Lizzy épp segít Nikének beköltözni az új lakásába, amikor meglátják hasonmásukat az egyik szemben lévő lakásban. A lányok rájönnek, hogy a két szomszéd lány pont egy perccel jár előttük, és valójában ők, Lizzy és Nike a tükörképek, ők a hasonmások. Amikor észrevesznek egy maszkos férfit a lányok erkélyén, a túlélés érdekében megpróbálják figyelmeztetni jövőbeli énjeiket.