Néhány sikertelen párizsi lakásvadász-kísérlet után Paul végre egy szép és megfizethető stúdiólakásba költözik. Hamar rájön azonban, hogy valami nyilvánvalóan nem stimmel, mert észleli szomszédai furcsa viselkedését és a kétes zajokat az éjszaka folyamán. Ezen kívül lehet, hogy a lakása zsugorodik is?