SEVENTEEN: OUR CHAPTER
A SEVENTEEN: OUR CHAPTER című négyrészes dokumentumfilm-sorozatban a csapat múltját, jelenét és jövőjét idézi fel, a tagok pedig most először osztják meg történetüket a nyilvánossággal.
A SEVENTEEN tagjai felfedik valódi énjüket és őszinte gondolataikat azoknak, akik a legfontosabbak.
A SEVENTEEN tagjai lezárják az első közös évtized könyvét, és a következő tíz év felé fordulnak.