Mielőtt a dzsungel királya lett, Tarzan egy szégyenlős kisfiú volt, aki próbált beilleszkedni. Amikor egy ballépése veszélybe sodorja családját, Tarzan úgy dönt, jobb lesz nekik nélküle.