Egy szerelem emlékei
Fél évvel esküvőjük tervezése közben megesett hirtelen szakításuk után Deniz és Güneş összefutnak. Még aznap este titokzatos üzenetet kapnak telefonon, sorsfordító utazásra térítve őket — mely rávezeti őket, hogy szembenézzenek múltjuk hiányzó darabjaival, és újra felfedezzék, mit jelent az igaz szerelem.
Fél évvel azután, hogy a házasság helyett mégis fájdalmasan szakítottak, Güneşt és Denizt egyforma rejtélyes üzenetben nevezik meg egy titokzatos kappadókiai ház társörököséül. A közösségi médiasztár Güneş húga álmait reméli megalapozni az örökségből. Deniz csupán azért társul, nehogy a lány másé lehessen. E váratlan utazáson navigálva szembe kell nézniük a múlttal, és eldönteni, hogy van-e még helye a szerelemnek a jövőjükben.