Az utolsó jelenet
Selen a jövőről álmodik, de sosem hitte volna, hogy a szerelem is része lesz. Amikor látja a saját halálát és egy idegent, aki megmenti őt, válaszokat kezd keresni. A Kemallal való találkozás nemcsak a sorsát, hanem a szívét is megváltoztatja.
Selen képes az álmain keresztül a jövőbe látni. Miután éveken át idegenek sorsát változtatta meg, egy álomban meglátja a saját halálát – és egy férfit, aki megpróbálja megmenteni. Amikor találkozik Kemallal, a látomásában szereplő férfival, valami sokkal mélyebbe sodródik, mint a sors: a szerelembe. A félelem és a vágy között őrlődve Selen egy olyan világba kerül, ahol a szerelem és a veszély kéz a kézben járnak, és ahol a szív ébredése elrejtheti a valódi választ.