Suncoast
A félig önéletrajzi ihletésű történet egy tinédzserről szól, aki miközben bátyját ápolja rettenthetetlenen anyjával együtt, valószínűtlen barátságot köt egy különc aktivistával, aki minden idők egyik legjelentősebb orvosi ügye ellen tiltakozik.