The Golden West
1849 novembere. A nagy éhínség elől menekülve két ír nővér az aranylázban próbál szerencsét. A testvérek között azonban régi viszály dúl. Ahogy közeleg a tél, és az aranynak nyoma sincs, az ellentétük hamarosan halálos küzdelemmé fajulhat.