A törvény embere: Detroit dzsungelében
Raylan Givens elhagyta Kentucky völgyeit, és szövetségi marsallként, félállásban apaként próbál helyt állni. Egy véletlen találkozás Detroitba repíti őt, ahol összeütközésbe kerül egy erőszakos szociopatával és egy félelmetes védőügyvéddel.
Miután 15 évvel ezelőtt elhagyta Kentucky völgyeit, napjainkban Raylan Givens Miamiban él, szövetségi marsallként és félállásban egy 15 éves lány apjaként próbál anakronisztikus módon helyt állni. Egy véletlen találkozás egy kietlen floridai országúton Detroitba repíti őt, ahol keresztezi az útját Clement Mansell, más néven az Oklahomai Vadember, egy erőszakos, szociopata törvényen kívüli, aki egyszer már kicsúszott Detroit derék rendőreinek kezei közül, és most újra erre készül. E három karakter elkerülhetetlenül egymásnak feszül, klasszikus Elmore Leonard-módon, hogy kiderüljön, ki éli túl Detroit dzsungelét.