Két finn filmes és egy nemzetközi búvárcsapat küldetésre indul, hogy a Finn-öbölben megtalálják a második világháborúban elveszett német U-479-es tengeralattjárót. Bár a szovjetek azt állították, hogy a Lembit tengeralattjáró elsüllyesztette, a megválaszolatlan kérdések arra késztetik a film készítőit, hogy első kézből vizsgálják meg a rejtélyt.