Benji, a világ legnépszerűbb kutyaszínésze élete legkomolyabb kihívásával szembesül ebben a nem hétköznapi filmben. Magára marad a nyílt tengeren, majd Észak-Amerika barátságtalan, Isten háta mögötti vidékén vetődik partra és akaratlanul is egy alomnyi pumakölyök gyámjává válik. Együtt kell hát szembenézniük az ember és más fenevadak jelentette elmondhatatlan veszélyekkel hihetetlen utazásuk során, míg biztonságos helyet nem találnak. A Benji, az üldözött lélegzetelállító képekkel, felvillanyozó történettel és imádnivaló főhőssel kínál feledhetetlen szórakozást az egész családnak.