A '90-es évek volt az az évtized, amikor az előkelő divat lelépett a kifutóról, és bekerült a mainstream kultúrába. Ebben a mérföldkőnek számító sorozatban a divat, a filmek és a zene világának elit szereplői többek közt Anna Wintour és Edward Enninful társaságában mesélik el bennfentes történeteiket a '90-es évek divatjának és popkultúrájának legünnepeltebb pillanatairól.