Tini drón osztag
A fiatal drón osztagosok - Corto, Egér és Enki - egyesítik egyedi képességeiket, hogy megmentsék szigetüket. De a zseniális tudós, Bálna Wyatt segítségével talán még ennél is többet tehetnek.
Corto, Egér és Enki a mennyei Nui szigetéről származnak, ami lassacskán a tengerbe süllyed. Annak érdekében, hogy megakadályozzák a sziget eltűnését, a triónak meg kell nyernie a Bálna-kupát. A verseny szervezője, Bálna Wyatt, a győztest az örökösévé teszi és még egy kívánságát is teljesíti. A verseny előrehaladtával a fiatal Tikik rájönnek arra, hogy mik az erősségeik és mindenekelőtt arra, hogy a barátság hogyan segítheti őket leküzdeni a legnagyobb veszélyeket. Még TerrAqua múltjával és a titokzatos aquaiakkal is megismerkedhetnek. Tarts hőseinkkel, akik színes kalandok felé szárnyalnak!