Borley Rectory
A Borley Rectory, az Egyesült Királyság leghírhedtebb kísértetháza, életre kel ebben a díjnyertes animációs filmben. A közönséget az 1920-as évek vége óta lenyűgöző kísértettörténetek új megközelítésben elevenednek meg. Hátborzongató narrációval Reece Shearsmith közreműködésével.