Idén Halloween éjszakáján Rémálom átkel az Álomdimenzióba, és minden álmodót szörnyeteggé változtat, így hódítva meg az éber világot. Vajon Dr. Strange, Hulk és a Howling Commandos képes lesz feltartóztatni őt, és meghiúsítani ördögi tervét?