The Fade
Négy borbély – Ghánából, Jamaicából, az USA-ból és az Egyesült Királyságból – személyes történetein és álmain keresztül mutatja be a borbélyüzletet mint a marginalizált közösségek egyik kulcsfontosságú kulturális terét – a testvériség, vállalkozás és sajátos férfiasság színterét.