Egy igazán csodás nap
Alexander élete legszörnyűbb napját átélve elgondolkozik, vajon csak őt éri-e ennyi rossz. De ráébred, hogy nincs egyedül, mikor apja (Steve Carrell) és a családja is átéli saját pocsék - ám szívderítő - napját.
Az „Egy igazán csodás nap„ című film nyomon követi a 11 éves Alexander (Ed Oxenbould) hőstetteit fiatal élete legszörnyűbb napján, ahol legelőször egy rágó ragad a hajába, melyet egyik csapás követ a másik után. Mikor elmeséli derűs családjának szörnyű napja csúful végződő kalandjait, nem talál megértésre, és elgondolkozik, vajon csak őt éri-e ennyi rossz. Hamar rájön, hogy nincs egyedül, amikor anyja (Jennifer Garner), apja (Steve Carrell), testvére (Dylan Minnette) és lánytestvére (Kerris Dorsey) mind ugyanabban a szörnyen borzasztó pocsék napban találják magukat. Aki azt mondja, nincs olyan, hogy rossz nap, az még nem élt át egyet sem.