Mi lenne, ha…?
A Szemlélő visszatér és tovább kalauzol bennünket a Multiverzum végtelenjében, ahol a Marvel Moziverzum régi és új szereplőivel találkozhatunk. Az animációs antológia sorozat megkérdőjelezi, újragondolja és a feje tetejére állítja a Marvel mozifilmek klasszikus eseményeit. A szereplők hangjait többnyire a moziváltozatokból ismert kiváló színészek kölcsönzik.
Agatha Harknessnek, a filmsztárnak új színésszel kell együtt dolgoznia Howard Stark első filmjében.
A nyaralásuk alatt Howard, a kacsa és Darcy Lewis veszélyes szervezetekkel kerülnek szembe.
Riri Williams belevág egy életveszélyes küldetésbe, hogy megállítsa a zsarnok Quentin Becket.