Marvel zombik
Miután a Bosszúállókat legyűri a zombiapokalipszis, egy csapat kétségbeesett túlélő rábukkan valamire, amivel véget vethetnek a szupererős élőhalottak uralmának. Ezek után disztópikus tájakon barangolva, és saját testi épségüket nem kímélve megpróbálják megmenteni a világot.