Ark of Stone - The Voyage of Sardinia
Több mint 40 millió évvel ezelőtt Szardínia elszakadt Európától, és Afrika felé sodródott. Útja során utasok gazdag sokféleségének adott otthont.
Nincs még egy olyan egybefüggő víztömeg, ami olyan intenzív, folyamatos és óriási léptékű keveredését látta volna az éghajlatoknak, óceáni áramlatoknak, ökoszisztémáknak, népeknek, kultúráknak, eszméknek és géneknek, mint a Földközi-tenger a partjainál és a szigeteinél. Több mint 40 millió évvel ezelőtt Szardínia elszakadt Európa déli peremétől, és Afrika felé sodródott. Eseménydús útja során ez a gigantikus sziklahajó a környező szárazföldről és tengerről utasok gazdag sokféleségének adott otthont.