Marinette-nek Időbogárként össze kell fognia Nyuszix-szal, hogy legyőzzenek egy titokzatos ellenfelet, aki képes az időben utazni… és aki ismeri Katicabogár titkos személyazonosságát!
Hogy megmentse a jövőt a szörnyű végtől, Marinette Időbogár lesz és összefog Nyuszix-szal, hogy legyőzzenek egy titokzatos ellenfelet, aki képes az időben utazni. Vajon ki lehet ez az új gonosztevő, és miért akarja olyan megszállottan felfedni Marinette titkos szuperhős személyazonosságát? Marinette egyetlen reménye, hogy legyőzi új ellenfelét, ezzel megakadályozva hogy vége legyen Katicabogárnak és az időnek magának is!