Miraculous - Katicabogár és Fekete Macska kalandjai
Két párizsi tinédzser, Marinette Dupain-Cheng és Adrien Agreste időnként átváltozik a Katicabogár és Fekete Macska nevű szuperhőssé, hogy megvédjék a várost a szupergonoszoktól.