Donna Hay karácsonya
Donna Hay új, négyrészes sorozatában, a Donna Hay – Karácsonyban megmutatja, hogy tegyük hihetetlenül látványossá az ünnepeket. Az olyan újragondolt ünnepi főételektől, mint a tökéletes mázas sonka, az olyan látványos desszertekig, mint a jellegzetes pavlova asztaldísz, Donna megosztja legjobb időkímélő megoldásait és egyedi trükkjeit, hogy te is megalkothasd saját, egyedi karácsonyi varázslatodat.
Donna Hay megosztja velünk kedvenc tippjeit és trükkjeit a tökéletes ünnepléshez új, négyrészes sorozatában, a Donna Hay – Karácsonyban. A tökéletes mázas sonkától a látványos pavlova asztaldíszig Donna megmutatja, hogyan sajátíthatjuk el legjobb időtakarékos tippjeit és stílusötleteit, hogy minél több időt tölthessünk a családunkkal és a barátainkkal. A finom ajándékok, a nosztalgikus klasszikusok újragondolt változatai és az „új ünnepi kedvencek” címért versengő újdonságok együttesen olyan karácsonyi ünnepséget alkotnak, amilyet még soha nem látottunk.
Donna megosztja velünk leggyorsabb trükkjeit, hogy az ünnep szórakoztató és könnyed legyen.
Donna finom, tökéletesen csomagolt, ehető ajándékokat készít a családja és a barátai számára.