Boszorkányváros
Ez a vígjáték-kaland Marnie-t és fiatalabb testvéreit követi nyomon, amint elidegenedett nagymamájukkal, egy jó boszorkánnyal (Debbie Reynolds) visszatérnek boszorkányvárosi otthonába, ahol boszorkányok, koboldok, vámpírok és hasonlók nagyon is normális életet élnek.
Ez a vígjáték-kaland Marnie-t és fiatalabb testvéreit követi nyomon, amint elidegenedett nagymamájukkal, egy jó boszorkánnyal (Debbie Reynolds) visszatérnek boszorkányvárosi otthonába, ahol boszorkányok, koboldok, vámpírok és hasonlók nagyon is normális életet élnek. A 13. születésnapján Marnie megtudja, hogy boszorkánycsaládból származik, és ő is boszorkány. Azt is felfedezi, hogy egy gonosz erő azt tervezi, hogy elfoglalja Boszorkányvárost, és segítenie kell anyjának és nagyanyjának, hogy megmentsék a helyzetet.