Sam Ghánában felfedezi a szörf és a tánc világát, tisztelegve a szörfiskola úttörőjének, Brett 'Mr. Bright' Davies-nek. A Highlife zenében és a partvidék szépségében elmerülve a sport rezgéseit kutatja az Arany-parton, egy stabil régióban, elérhető repülőútvonalakkal és buja tájakon.