Brilliant Corners: Jamaica
Jamaicában, a hullámokat kereső Sam délkelet felé veszi az irányt. Bull Bay-t megkerülve felfedezi Boston Beach szörfös örökségét. A helyi kultúrában elmerülő Sam beleszeret a jamaicai pácokba, és különféle karibi jellegzetességeket mutat be. Szemtanúja lesz a női labdarúgók ügyességének, amely aztán egy emlékezetes összecsapáshoz vezet egy táncos bárban.