Örök kaland
Az ÖRÖK KALAND időtlen és lebilincselő film egy ifjú hölgy varázslatos nyári élményéről. A hamvas Winnie Foster, akit untat kispolgári életmódja és basáskodó anyja, elszökik és eltéved. Ekkor botlik bele Jesse Tuckba, aki imádja a kalandokat és akihez hasonlóval még sosem találkozott. Bele is szeret. Tuckék kedves és nagylelkű család, ám nagy titkot rejtegetnek – egy forrást, ami az örök életet hordozza magában. Winnie-nek választania kell, folytatja-e életét az eddigi medrében vagy iszik a forrásból. Olyan kaland, ami ellenállhatatlanul hatást gyakorol bárkire, aki megnézi.